My name is Pierre Bolex, I am almost 41 years old. At school, when we were little, to celebrate the bicentenary of the Revolution, we were dressed as revolutionaries. Today we are adults.
Yellow Saturday relates between documentary and fiction two years of Yellow Vests seen through the eyes of a man who is the same age as Emmanuel Macron.