On the edge of the forest, on the roads of an isolated village, two bandits have just kidnapped two men in the trunk of their van. During this time, a bear, loaned to France by Russia, has disappeared. The gendarmerie organizes a roadblock and our two friends, arriving at its height, find themselves in spite of themselves to collaborate to find this bear which terrorizes the village.