A man tries to avoid in his sleep the ceaseless questions from his partner. The tone rises and the quarrel degenerates into violence, until the woman falls on the ground under the knocks of the exceeded man, whom, only the shout of their son interrupts. Realizing the situation, the man leaves dulled. He looks for the origins of this violence of his father. Their appearance of intimacy quickly degenerates in a violent quarrel for a pretext that we could consider harmless.