A teenager tells her story, reinvents herself, examines her life without taboo, whereas her parents, the other side of the door, are petrified with concern. They cannot, indeed, imagine all that their daughter does not reveal to them. Besides, the attacks of January, 2015 in Paris have already started, a huge upset within the family.