Thirty-eight-year-old Florence, a mother with two children from an earlier relationship, has been involved in a dangerously passionate relationship with Damien. He often drinks too much, and one day he hits Florence. Overwrought and at the end of her rope, she at last decides to leave him. But sometimes life relentlessly clings on.