Rémi and Gabriel, two boys who seem to have nothing in common. One lives in the countryside, the other in the city. When he's alone, Rémi throws himself onto the ground, listens to the birds, and falls asleep amongst the hedges. As for Gabriel, he is searching for his parents and slices open his stomach with the tip of a knife. They meet each other.