When Lucie and Jean come home from a party in an amorous mood, they are concerned by their new babysitter's strange behaviour. They then go into their childrens' bedroom and realize that the children have disappeared. Crazy with worry, they demand an explanation from the young babysitter.
Adapted from the Enfants scene in the play La Réunification des deux Corées by Joël Pommerat.