Éric has a gift for basketball. He's the future great goal scorer that all the French clubs will fight over. At least that's how his father, Daniel, sees it. He imposes strict training on his son. An all-consuming dream, in which Daniel forgets everything. A toxic dream. But which of the two will dare wake up the other?
Adapted fromThe Rifleman, a story from the De rouille et d'os collection - Éditions Albin Michel.