Adrien is twenty years old. He lives alone with his father, a famous actor with an overbearing personality. Adrien's summer in Paris is a succession of small failures and disillusions. More than ever, Adrien is a young man struggling with his self-confidence and his future... Unless he eliminates his father, who he considers the cause of all his setbacks.