Gabriel is a man who has been running away from his family since his adolescence. He doesn't accept his failures, especially as an actor, who has been rejected at several auditions for phony projects. His girlfriend leaves him, he learns that his father is sick. He does nothing and just puts up with it. Until he reacts to a perverse and manipulative casting director.