Nayla, a young foreign student, hosts a jazz program on the campus radio station at her university. One day, a man who comes from the same country asks her to allow him to speak on air about the political situation in their country. Nayla doesn't think that politics has any place in her show, but the man makes it clear that if she refuses his request, there will be serious consequences.