Fred, thirty-five, and Lisa, forty-five, are in love and desperately wish to have a child together. But the day Lisa celebrates her birthday, she becomes painfully aware of their age difference, and Fred slips out for an unknown reason. Left alone, Lisa allows herself to become swept up in her turbulent past and ends up provoking irreparable conflicts.