Paul is a young Caribbean man living in London. While being a brilliant financial executive in the City, he self-destructs himself though by rejecting his roots, his family and trampling his wife and daughter. All suspects that a terrible family drama caused his change of behavior. However, only Paul can break out from his silence by facing his past and its hidden secrets.