Élisa Moreno suffers from an incurable illness and knows she will soon die. She decides to spend her final moments of happiness in a park with her four children, Christopher, Tim, Jordan, and Joshua. She urges her son Jordan, who is blind, not to give up hope that he will one day see again. After her death, the four brothers visit their mother's best friend, Marie-Rosalie. She gives Jordan a letter written in Braille. Returning to the park, Jordan discovers his mother's deeply moving words and her final gift that is contained in the letter.