When the mother that they never knew dies, three half-brothers aged 8, 15, and 17 meet for the first time. They have each grown up in different circumstances but will now spend the summer vacation together at their Italian grandmother's place, among secrets and rabbits, polenta and underhand tricks, adventures and first-times, and will together take their often solitary lives on an unexpected trajectory.