One beautiful summer afternoon, four septuagenarian musicians get ready to give a concert in a church. However, the route of the cellist turns out full of pitfalls. Without him, the incomplete quartet has to begin to play. The melody is acrid. With twilight, the cellist finally arrives and the quartet finds its unity, just the in time for a souvenir.