On a Sunday morning of autumn, a man with an atypical lifestyle who likes to say that he would have liked being twenty years old in 1900, goes through a flea market in search of huileurs for the restoration of an automobile from the beginning of the century. He becomes totally helpless when he realizes that his wifehas disappeared. This is going to entail him into a surrealist universe.