In the park of a medical rest home, an old disused bus shelter. Mathilde, a young nurse, has made it a small place( for her. One day, the center welcomes a new patient affected by Alzheimer. Mathilde becomes attached to him more than to the others. And when he goes out of his room and requires to return home to find his wife, Mathilde does not dissuade him from it. On the contrary, she takes him up to this bus shelter which nevertheless leads to nowhere.