Benoît wants to give himself to a good cause by joining the Old Folks Without Christmas campaign. He must spend Christmas Eve with an old woman who lives alone. The operation’s organizer has been very clear: be kind, polite, efficient, but there’s no point getting too involved. Except that the old lady Benoît has been assigned is Béa.