Because he'd done some time behind bars, and then got a job with Raymond who makes counterfeit goods in cahoots with a crazy accountant who is the secret heart-throb of the cleaning lady in search of a husband, and because the husband of the tax inspector auditing Raymond's accounts has trouble dealing with their marital separation, Lee‹aged twenty six and a half‹wound up meeting Nicole. Who he would love to sleep with.