A young woman, Léa his having breakfast. Two of her friends - Martine and Françoise - come to visit her. They want to confess that each of them is going out with two of Léa's many lovers. Léa already knows what is going on, but she accepts to listen to them on the condition thet the two women agree to sing their stories.