Following a hectic, drunken Christmas Eve party, Rebecca finds herself pregnant. But who's the father? For Rebecca, who was completelydrunk, the evening is a total blur. Her girlfriends, after a crisis meeting, decide to undertake their own investigation. With the help of her brother Julien, a messenger with Charly-Poulet, Rebecca sets out to find the mysterious procreator. This surprise pregnancy is all the more destabilising in that most of the women that Rebecca meets are themselves pregnant.