At their best friend Mathieu's funeral, four men and three women between 22 and 26 years old, meet for the first time. They all knew 40-year-old Mathieu separately, and each believed that they were his only friend. This unexpected encounter is the departure point for them to make new friends and to feel fresh enthusiasm. Above all, it gives each of them the desire, after Mathieu's death, to celebrate life.