By amusing myself with compiling a list, in the sincerest possible way, of my deepest inclinations, my affinities, my passions, the things and people I admire, J'aime would like to be like an I.D. card or a personal geography. This film is like a stroll, a wander. Or, better still, like the imaginary booty that a man has amassed during his existence, which he would simply like to share.