In a narrow alley near Place de Clichy in Paris, two shabby hotels, similar to many others in the neighborhood, stand opposite each other. Their anonymous facades hide the marginal lives of several Ecuadorian transsexuals who work as prostitutes in the Bois de Boulogne. Romina and Mujeron are part of this group. Their paths oscillate between optimism and fatalism, carefreeness and suffering, guilt and pride, joyful complicity and lonely distress.