1958. A twenty-year-old man leaves his native Algeria to go to and live his life. Fifty years later, three teenagers and a big apartment looking onto a Parisian boulevard. In the corner of a room, a window, a face, come back Guy Gilles's films, tracks, voices and images of a work underestimated, made to be out of tune with its time.