Today, many men and women pass through the doors of the municipal baths. Some do so out of necessity, for they have no shower where they live. Whereas others have one, but prefer to wash in a public place. Moments when bodies undergo different rituals, depending on one's gender, origins, or obsessions, from shaving to the spreading of cream all over one's body, to the reflection of one's image in a mirror.