Arnold Pasquier films the rehearsals and the representations of Christian Rizzo's show, My Love. Bodies which walk, embrace and interlace, look for themselves, experiment. Faces in concertration, plants in a jar, the smoke, the black spheres: a whole mysterious world of actionsuncertain which are linked. Pretending to put it good order, appears here and there the choreographer, the craftsman of this possible community the members of which touch and try to meet themselves. We hear the singing of Mark Tompkins, as serious as a clergyman, who entails us towards the magnificent exit, the fable, appearing from volutes. A dancer calls himself? His friends? We? It is in the hollow of loneliness that Our love settles, rocked by a murmured song, oh my love, oh my love.