Twenty-year-old Angelo is a funambulist. Every evening, he carries out a spectacular number in the pure circus tradition. Every evening his grandfather Maurice joins him on the hire wire and steals the show. Angelo can't yet admit it to himself, but endlessly repeating the same old circus number and Maurice's hamming are beginning to wear him down.