Lola, a young mother of three children, is waiting for a phone call from her ex-boyfriend. He is supposed to be looking after the children while she goes for a job interview at supermarket in a shopping mall. He ex doesn't come. She then decides to take her children with her and leaves them in the car parked in the mall parking lot while she has her interview.