Today, fifty-year-old Paul is driving his elderly father to a retirement home. The two men barely saw each other anymore and had difficulty communicating. The discovery of a photo just before they set out, a photo full of tenderness in which Paul is a baby in his father's arms, skin against skin, which led them to deviate from their route.