When he was a child, Clément never got the chance to know his father, who died while protecting a child during a terrorist attack. How can Clément come to terms with the memory of a father who became a hero, a memory that he cannot claim as his own? How does one live in the shadow of a hero? Ten years after his father's death, he decides to track down the person his father saved.