A theater director abandoned by his audience, hassled by his debtors, alone on stage, ponders suicide. Before putting an end to it all, he decides to undertake a final journey, to spend a last night with a prostitute. A disconcerting hypnotic encounter. During a night, this woman will make him re-experience the great questions of his life, his misunderstandings with women.