A man alone, in the middle of a room. The space is very confined, closed in, discrete, muffled: impenetrable. His daily life: precise, repeated gestures that follow a protocol. Above his head the same muffled sounds are heard. What is he waiting for. Where is he? The strangest thing is that the room shrinks, day after day until the seventh day arrives.