Lola, a young and lively Parisian, works in a bookstore and lives with her boyfriend, Eddie. Eddie has no ordinary job. Each day, new names appear in a mysterious book that he hides beneath his bed. He then goes out to meet the people whose names have turned up on the pages of the book, so as to speak to them. As soon as someone hears the sound of his voice, they die. One day, when Eddie has had enough of his job, the couple together decide to thwart the death plan.