Olivia sits on her couch drawing the branches of a tree. Meanwhile, in the Bois de Vincennes, a strange dark silhouette watches Antoine and Philippe from a distance as the two men lie together on a grassy lawn. Philippe has just told Antoine that it's over between them. Feeling lost and lonely, Antoine and Philippe must learn how to live without each other. But they can count on the support of Olivia and her accomplice, a pharmacist who collects white boxes.