Fifteen-year-old Zoé becomes a pupil of a boarding school. Around her, the other pupils apathetically play and attend classes, a dead look in their eyes. The supervisors' violence shows through from behind their obsequious masks. Zoé encounters Marie and understands what awaits the pupils.