A young man returns to an island, with only a photo of his childhood home that he's now forgotten. There he encounters a mysterious woman whom he soon desires. But who is she really? What does her secret attitude and the hours spent in the bathroom hide? What is her connection with the house and the ocean that laps its foundations? What is behind the blocked cellar door? Should the old father, a terrible and brutal man, be confronted?