Lili, a teenage albino lives with her overprotective mother who shelters her from the outside world. Obsessed with her own appearance, Claudie regularly replaces decaying parts of her face. Lili dreams of freedom and focuses all her hopes for happiness on the boy next door, sixteen-year-old Lyesse.