Black and white. Seven gangsters sitting around a table prepare the utimate score: a racetrack robbery. Suddenly, the light changes and color appears: they are theater actors interrupted in the middle of a rehearsal. The technical crew and director have disappeared. When two of the actors try to move out of the light, they mysteriously collapse. The survivors find themselves prisoners of the spotlight.