Franck, a worker, has to cope. His wife has just left him without warning. His daughter Chloé spends a few days of her vacation at his parents' place while Franck gets himself organized. In the apartment, solitude sets in. He's convinced that Sarah, his wife, will return if he's just patient enough. Memories haunt him, like the day when he offered her the amber ring that she loved so much.