Alex and Loïc are two very united brothers from a modest family living in the north of France. Alex is always with his group of friends, who are a genuine second family for him. One day, as the group prepares for the evening of the century, Alex will invite his younger brother to come with them to discover the world of adults and, unfortunately for them, a dark event will stain this perfect picture.