Fred and his sister Lucie pick up their father upon his release from prison where he spent ten years after accidentally killing their mother. Fred and Lucie have a plan to kill him in the house where the accident took place, their vacation home. On the way, however, they grow closer to their father and forget about their plan. Guilt, passion, love and hate, everything gets mixed up. But memories return, reminding them of what they must do.