Adam and Eve have been looking for heach other for a long time. Then finally they meet. It is a great story. Who can live without passionate love? The second day of their honeymoon is spent aboard a big sailboat in the Mediterranean Sea, there was a tragedy. Adam and Eve only obeyed to their own desires, against all reason.