Luc leaves prison after eight years of confinement for a holdup which went badly wrong. His brother Ruben waits for him the day of his release. Reunions between the brothers are moving. Ruben had also participated in the holdup and invested the money in a restaurant which he plans to share with his brother. But Luc wants to start a new life and to go far from all this. He would even be ready to take under his arm his former mistress, Christelle. It is not easy to change life when we have been involved in the world of the bad guys. The past always catches you up and redemption has a price.