Confrontation is the story of a man who fights to prove the innocence of his sister, accused of the double murder of her daughter and her husband.
In 2021, one hundred and six states have abolished the death penalty in all circumstances, fifty-four still apply it. We can have certainties, but where do we stand when we are personally concerned?