Each of the three women in this film shows a tendency to kill their human lovers, and two of them evince a sexual attachment to their pets. In the first story, the model for artist Raphael seduces and kills Raphael and another man. In the second, a girl with a suspiciously satisfying relationship with her pet rabbit murders her parents for killing her bunny. Finally, Marie has a dog whose unusual means of effecting her rescue not only saves her from a kidnapper, but gets her out of an unhappy marriage.