Two young people - 18 years-old -, Harvey and Dinara, serve as guides to a group of Georgian singers who come to Paris for a recital. A love story develops between our two heroes, but this relationship is soon troubled by Marco Garciano, the former child actor in the movie RCrin-BlancS (1953). He persuades Harvey that his unkown father must be Gascogne, a famous artist of the Rnouvelle vagueS who died the very year Harvey was born. Too glad to believe in this fictional father, Harvey sets out in search of GascogneUs past.