A novelist, who's out looking at real estate, finds a huge, decaying old mansion in the woods. A somewhat-demented girl named Arianne gives him a tour of the place, but halfway through she runs away and hides from him. He decides that the situation has potential for a novel, so he goes back to the house. This time there's a maid, and a different girl named Agathe, who says no one named Arianne lives there. So, she shows him the house, and some things in it have changed. He thinks they're trying to trick him, so he comes back later and Arianne is there again, acting even crazier, showing him pictures on the walls which aren't there. Then she seduces him. The maid tells him that there are two girls, and he figures out they were playing a game to try to get him interested enough to buy the house, using Arianne as a "phantom." Even though he knows it's a trick, he buys the house anyway, thinking he can have both girls with it. But they have plans for him, too...