Nightclub singer La Paloma (Ingrid Cave) succumbs to the persistent courting of a chubby rich admirer (Peter Kern) and marries him. Before the marriage, she was thought to be dying, but soon she is well. She believes her husband's love has cured her, but her efforts to love him die stillborn as she discovers true love with her husband's old school friend (Peter Chatel). She plans to run off with the friend, but when those plans fall through she takes a series of various poisons and, wearing an uncanny kind of makeup, dies. Her last wish was to have her bones interred in a vase in her husband's family crypt. To fulfill her wishes some years later, the husband opens her coffin and finds to his amazement that her body is as fresh as on the day she died. He lovingly hacks her into pieces so she will fit into the vase.